مرکز آموزش های کوتاه مدت جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

دهمین فراخوان شرکت در دوره‌های مجازی کوتاه مدت معارف اسلامی

دهمین فراخوان دوره های کوتاه مدت معارف اسلامی

فراخوان ۱۸ دوره‌ی مجازی معارف اسلامی در زمستان ۱۴۰۰ ویژه عموم بانوان از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، از برگزاری دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های کوتاه مدت، از نیمه دی ماه ۱۴۰۰ خبرداد و اظهار داشت: دهمین فراخوان ثبت نام در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش‌های کوتاه مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی در زمستان ۱۴۰۰ اعلام می‌شود.

الیاسی افزود: پس از شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بستر ارائه آموزش‌های معارفی کوتاه مدت به صورت مجازی فراهم شد و برگزاری دوره‌های متنوع مجازی در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: نخستین دوره‌های مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه، فروردین سال ۱۳۹۹ کلید خورد و تا کنون ۹ فراخوان ثبت نام دوره‌های مجازی اعلام شده است.

وی با اشاره به آغاز دهمین فراخوان ثبت نام در دوره‌های مجازی معارف اسلامی در زمستان ۱۴۰۰، گفت: در این فراخوان، ۹ دوره کوتاه مدت معارفی و مهارتی به صورت آنلاین و ۹ دوره به صورت آفلاین ارائه شده که در صورت به حد نصاب رسیدن هر دوره، برگزار خواهد شد.

الیاسی افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ها به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و به جهت محدودیت ظرفیت دوره‌های آنلاین، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام تاکید کرد: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت نموده و کد پیگیری دریافت کنند.

الیاسی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۰۲۵۳۲۱۱۲۳۳۰ تماس بگیرند و یا با شناسه کاربری مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی به آدرس borhan_center@ در پیام‌رسان ایتا مکاتبه کنند.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ها صرفا از طریق کانال ایتا به متقاضیان اعلام می‌شود و ضروری است متقاضیان و فراگیران محترم در کانال ایتا مرکز به آدرس https://eitaa.com/borhan_jz عضو شوند.

مشاهده جدول دوره های کوتاه مدت زمستان

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱
  • پیام: ۵۰۰۰۱۷۱۷۱۸۱۸۱۹

ارتباط با بخش

  • مدیر مرکز: ۳۲۱۱۲630 (9825+)
  • دفتر دوره ها: 32112330 (9825+)
  • دورنگار مرکز: 32904911 (9825+)
  • نشانی مرکز: جامعه الزهراءس، ساختمان آیت الله بهاءالدینی، دفتر دوره های کوتاه مدت معارف اسلامی