از سوی مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا(س) ارائه می‌شود؛

هفتمین فراخوان شرکت در دوره‌های مجازی کوتاه مدت معارف اسلامی

دوره های تک درس

فراخوان دوره‌های مجازی معارف اسلامی در تابستان۱۴۰۰ ویژه عموم بانوان از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد:  مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام در ایام تابستان، دوره‌های کوتاه مدت تک درس ویژه عموم بانوان علاقه‌مند سراسر کشور، بسته ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان، بسته ویژه مادران برای داشتن تابستانی شاد با فرزندان، را ارائه می‌کند.

سرپرست مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: مباحث این دوره ها شامل «بانوی نمونه قرآنی»، «زن، انتظار، مهدویت»، «احکام مختص بانوان»، «مقابله با اهمال کاری» و «عزت نفس برای بانوان» هستند.

وی با بیان اینکه این دوره ها به صورت آفلاین برگزار می‌شوند، یادآور شد: ثبت نام در این دوره ها از طریق سایت مرکز به نشانی https://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha امکان پذیر است.

سرپرست مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام همچنین به مباحث بسته ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان اشاره کرد و افزود: در این دوره سه مبحث کلیدی و چالشی از جمله هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، استعدادیابی؛ مدیریت رفتار در فضای مجازی و مهارت‌های مطالعه موفق ارائه می‌شود.

الیاسی تصریح کرد: هزینه ثبت نام در این دوره با تخفیف ۲۰ درصد، ۸۰ هزار تومان است و علاقه‌مندان تا ۲۰ تیر فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

وی در ادامه با اشاره به بسته ویژه مادران برای داشتن تابستانی شاد با فرزندان، اظهار داشت: فراگیران در این دوره با سه مبحث کلیدی و چالشی از جمله «پرورش کودک کتاب خوان»، «بازی‌های مناسب کودکان ۲ تا ۷ سال و ۷ تا ۱۲ سال» و «آشنایی با انیمیشن‌ها و بازی‌های مناسب کودکان ۴ تا ۱۲ سال» آشنا می‌شوند که در ایجاد امنیت روانی فرزندان و ارتقاء کیفیت ارتباط مادران و فرزندان مؤثر است.

سرپرست مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: هزینه هر عنوان دوره به صورت تک درس ۳۰ هزار تومان است، در صورتی‌که متقاضیان محترم این بسته آموزشی را به طور کامل ثبت نام کنند، از ۲۰ درصد تخفیف یژه بهره‌مند می‌شوند و مبلغ ۷۲ هزار تومان پرداخت می‌نمایند.

الیاسی، مهلت ثبت نام در این دوره‌ها را تا ۲۰ تیر عنوان کرد و گفت: این دوره‌ها در صورت به حدنصاب رسیدن فراگیران، مرداد ماه آغاز می‌شوند.

جهت اطلاع از دوره های این مرکز به کانال مرکز با شناسه کاربری https://eitaa.com/borhan_jz  در پیام رسان ایتا مراجعه کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱
  • پیام: ۵۰۰۰۱۷۱۷۱۸۱۸۱۹

ارتباط با بخش

  • مدیر مرکز: ۳۲۱۱۲630 (9825+)
  • دفتر دوره ها: 32112330 (9825+)
  • دورنگار مرکز: 32904911 (9825+)
  • نشانی مرکز: جامعه الزهراءس، ساختمان آیت الله بهاءالدینی، دفتر دوره های کوتاه مدت معارف اسلامی