فراخوان ثبت نام در دوره آموزشی مبانی تربیت دخترانه

دوره مبانی تربیت دخترانه

فراخوان ثبت نام دوره آموزشی مبانی تربیت دخترانه با حضور اساتید مجرب و ویژه معلمان و کارشناسان مدارس دخترانه استان قم اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم فهیمه الیاسی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: دوره آموزشی مبانی تربیت دخترانه ویژه معلمان و کارشناسان مدارس دخترانه استان قم از سوی مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با همکاری مجتمع آموزشی تربیتی هدی برگزار می‌شود.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت افزود: در این دوره، شرکت‌کنندگان از حضور اساتید مجرب بهره‌مند و با موضوعاتی چون درآمدی بر الگوی تعالی دختران، روان‌شناسی رشد دختران، اصول راهنمایی و مشاوره دختران، گونه‌شناسی پرسش‌های دانش‌آموزان دختر، اصول پاسخگویی به سؤالات دانش‌آموزان دختر، فنون کلاسداری دخترانه، روش‌های مواجهه معلمان با مشکلات یادگیری دختران و ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی در تربیت دخترانه آشنا می‌شوند.

الیاسی تصریح کرد: بهره‎گیری آموزش و پرورش از نهادهای هم‎سو همانند حوزه‌های علمیه تأثیر بسزایی در دستیابی به اهداف بلند تعلیم و تربیت در نظام اسلامی دارد.

وی بیان داشت: آشنایی با مبانی و آموزه‌های دینی در زمینه تربیت دخترانه و نهادینه کردن فرهنگ دین در سبک زندگی، مباحث آسیب شناسی نگرش های موجود در مسئله دختران و راهکار های مقابله و شیوه های تربیت دینی برمبنای نقش های دخترانه از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت ادامه داد: این دوره در دو بخش مبانی بینشی و مباحث روشی و مهارتی برنامه‌ریزی شده است و اساتید متخصص و متعهدی که در این دوره حضور دارند، راهکارهای عملی برای برون رفت از چالش‌های موجود در حوزه تربیت دختران را ارائه می‌دهند.

الیاسی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این دوره تا اول شهریور است، گفت: این دوره از ۵ تا ۱۲ شهریور به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت یادآور شد: هزینه ثبت نام این دوره با تخفیف ۶۰ درصد به میزان ۸۰ هزار تومان است و در پایان دوره، گواهی ضمن خدمت از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان قم به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱
  • پیام: ۵۰۰۰۱۷۱۷۱۸۱۸۱۹

ارتباط با بخش

  • مدیر مرکز: ۳۲۱۱۲630 (9825+)
  • دفتر دوره ها: 32112330 (9825+)
  • دورنگار مرکز: 32904911 (9825+)
  • نشانی مرکز: جامعه الزهراءس، ساختمان آیت الله بهاءالدینی، دفتر دوره های کوتاه مدت معارف اسلامی