پنجمین فراخوان شرکت در دوره‌های مجازی کوتاه مدت معارف اسلامی

دوره های مجازی آنلاین

فراخوان دوره‌های مجازی معارف اسلامی در زمستان ۱۳۹۹ ویژه عموم بانوان از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، از ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های کوتاه مدت، از ابتدای بهمن ماه ۱۳۹۹ خبرداد و افزود: پنجمین فراخوان ثبت نام در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش‌های کوتاه مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت آنلاین است که در زمستان ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: در این فراخوان، ۶ دوره آموزشی شامل «طرح کلی اندیشه اسلامی»، «احکام کاربردی۱( تقلید)»، «مقابله با اهمال کاری»، «آشنایی با اختلالات کودکان»، «کارگاه تربیت جنسی کودک و نوجوان با رویکرد اسلامی» و «تشخیص اختلال بیش فعالی، علل ابتلا و کلیدهای رفتار با کودک بیش فعال» ارائه شده  است.

وی تصریح کرد: هر یک از این دوره‌ها در صورت به حد نصاب رسیدن برگزار خواهند شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از جزئیات مربوط به هر دوره به کانال اطلاع رسانی مرکز به ادرس borhan_jz@  مراجعه کنند.

الیاسی افزود: ثبت نام در دوره‌ها به صورت مجازی و از طریق سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha انجام می‌شود و لازم است فراگیران قبل از ثبت نام در دوره‌ها، آیین‌نامه شرکت در دوره‌های مجازی کوتاه مدت را مطالعه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و به جهت محدودیت ظرفیت دوره‌های آنلاین، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام تاکید کرد: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت و کد پیگیری را دریافت کنند.

الیاسی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا پایان دی اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۰۲۵۳۲۱۱۲۳۳۰ تماس گرفته و یا با شناسه کاربری مرکز به آدرس borhan_center@ در پیام رسان ایتا مکاتبه کنند.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر بانوان جهت شرکت در دوره‌های ترم‌های گذشته که ظرفیت آن‌ها تکمیل شده بود، هفته گذشته فراخوان شرکت در ۱۵ دوره کوتاه مدت معارفی و مهارتی به صورت آفلاین نیز اعلام شد.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اطلاع رسانی مربوط به دوره‌ها صرفا از طریق کانال ایتا به متقاضیان اعلام می‌شود، ضروری است متقاضیان محترم در کانال ایتای  مرکز به آدرس https://eitaa.com/borhan_jz عضو شوند.

جدول دوره‌های آنلاین کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام

آیین نامه شرکت در دوره های مجازی کوتاه مدت معارف اسلامی

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱
  • پیام: ۵۰۰۰۱۷۱۷۱۸۱۸۱۹

ارتباط با بخش

  • مدیر مرکز: ۳۲۱۱۲630 (9825+)
  • دفتر دوره ها: 32112330 (9825+)
  • دورنگار مرکز: 32904911 (9825+)
  • نشانی مرکز: جامعه الزهراءس، ساختمان آیت الله بهاءالدینی، دفتر دوره های کوتاه مدت معارف اسلامی